27. tammikuuta 2020

Minä rakastan


Minä rakastan katsella luontoa,
merta, tulta,
pieniä lapsia,
elämää nähneitä vanhuksia.








Minä rakastan ihmisten viisautta ja voimaa, 
kun he tekevät omaa elämäänsä koskevia päätöksiä, 
oivalluksia, ratkaisuja.


Minä rakastan kohtaamisia asiakkaiden kanssa.
Sitä, kun asiat asettuvat paikoilleen.
Kun jaamme jotain suurta, joka voi olla pientä.


Minä rakastan hyviä elokuvia, esityksiä, kirjoja, taidetta.


Minä rakastan vesiputouksia.




Tekstit olivat vastaukseni lyheen harjoitukseen
henkisen kehityksen peruskurssilla.

Haluatko tehdä saman harjoituksen? 

Varaa lähellesi kynä ja paperia. 

Pistä puhelin hiljaiselle ja ota hetki aikaa itsellesi. 
Istu mukavasti, mieluiten jalat maassa. 
Sulje silmäsi, vie tietoisuutesi hengitykseesi ja 
hengittele muutamia kertoja tarkkaillen hengitystäsi. 
Mitään ei tarvitse muuttaa. 

Itsellesi sopivan ajan kuluttua kirjoita paperille 
"Minä rakastan" ja 

täydennä lausetta. 

Lue sen jälkeen, mitä kirjoitit. 
Mitä sinä rakastat?

Kuinka voisit lisätä elämääsi asioita, joita rakastat?



Jos haluat lukea Naavapukuisen naisen juttuja jatkossakin, voit käydä tykkäämässä blogin Facebook-sivuista täältä
Voit vapaasti kommentoida, olla erimieltä jne. Jos tykkäsit tekstistä, voit pistää sen jakoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti